15 Haziran 2010 Salı

Herkes mi aldatır ?

Böyle iddalı bir başlıkta kadınlar şöyledir, böyle yaparlar, böyle derler diye bahsetmeyi çok isterdim ama hayır. Konumuz kadın erkek ilişkilerindeki aldatma değil, sadece aldatma.

"-Ne diyorsun, başka aldatma mı var?" diyenler için örnek vererek devam edeyim yazıma. Bir gün mahalle marketi "bakkal"a giriyorsunuz. Tezgahın başında söylenip duran bir adam var, hırsızlık olmuş, mal kaybı var, dükkan yıkık dökük halde. "-Ne oldu?" diyorsunuz "-Biraderime anahtarı vermiştim, beni aldatmış, soyup soğana çevirmiş." diyor. Baştaki soruyu soran şahsın aklına "-Nasıl yani? Biraderi bakkal amcayı mı becermiş?" sorusu gelebilir, evet becermiş ama senin bildiğin yolla değil.

Herkes ufak tefek beyaz yalanlar söyler, çoğu kişi başkalarını sırtından vurur ve çok azı suçunu kabul eder.

Düzen böyleyken, düzülen ne yapsın?

İlişkilerdeki aldatmada da bir enteresanlık söz konusu. Başka birine duyulan hisler için ilişki sona erdiğinde terk edilme, o kişi başkasıyla fiziksel temasa girdiğinde aldatma. Biriyleyken başkasını düşünmek aldatma değil de nedir ? Geçtiğimiz gün bir arkadaşımla konuşuyordum, bana "-Ben xkızdan çok sıkıldım evet onu seviyorum fakat ykıza şu gün buluşuruz dedim, bir şey yapmam ama aldatmaya karşıyım." "-E aldatıyorsun şu an." dediğimde önce haksız olduğumu idda etti, düşündü, hak verdi.

Herkes aldatır mı bilmem ama herkes aldatılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder