11 Haziran 2010 Cuma

Bıraktığım Yerden

Üç yıl olmuş bu yazıyı yazalı. Yıllar gerçekten bir kaç saat içinde geçti gibi geliyor. İlk paylaşımım bu olsun istedim bıraktığım yerden başlıyorum diyelim.



Aşkı pek çok yerde aradım ama bulamadım, son ümidim bu gezegen eğer burada da bulamazsam ne yapacağım bilemiyorum. Dünyadaki kızlar ne tuhaf, ilk dış görünüşüne güzelliğine veya herhangi bir davranışına aşık oluyorsun. İlerleyen günlerde aşık olduğunuz kişinin güzelliği dışında hiçbir özelliği olmadığını anlıyorsunuz, acı bir durum sadece kendi güzelliğine güvenen kızlarla dolmuş bu gezegen aslında demek oluyor ki bom boş. Boş bir güzellikle hiçbir ilişki yürümez zaten dünyadaki kızlar kendi güzelliklerinden kendilerini o kadar etkiliyor ki kendilerini geliştirmeye özen göstermiyorlar. Bir taraftan kendini geliştirmek güzelliğe ulaşmak demektir, her şey dış görünüş değil aslında dış görünüş hiçbir şey güzellik gelir ve geçer hayatınızda sadece hoş anılarve "-Çok güzelsin" kalır akıllarda, anlık düşüncenin zirveye çıktığı an. Bence zaten güzelsen kendini geliştirmeye gerek yok mantığı çıkıyor. Aşk gibi çok güzel bir duyguyu oyunlarla çirkinleştiren, aşkın ne olduğunu bilmeyen dünyalı dişilere çok kızgınım! Fakat bendede suç var yada asıl suçlu benim, evet kesinlikle benim. Dünyalı kızlar aşkı kızıştırmak için basit oyunlar oynayıp eğleniyorlar , neden hemen ilişkiyi kesip atmıyorum ki? Oysa bende oyuna dahil olup ilişkiyi eğlenceli hale getirmeliyim ama benim oyunlara harcayacak zamanım yok belki oyun yaşını çoktan geçtim veya hala oyun oynamayı doğru düzgün öğrenemedim. Aşk varsa eğer katıksız bir şekilde düzgünce yaşanmalı birbirine bağlı iki insan. Böyle ilişkiler varken neden yalanlara ihtiyaç duyuluyor anlamıyorum, doğayla bütünleşemeyen biri başka biriyle nasıl bütünleşebilir, önce insan doğayı tanımalı ve sevmeli , yaşama aşık olmalı ki gerçek aşkı bulduğunda anlayabilesin, eğer aşkın farkına varmazsan karanlığın içinde kaybolur boş umutlara tutunur ama gerçeğe tutunamazsın. O da ne bir kız mı gördüm ? Ne kadar güzel. Bu sakın aradığım kız olmasın, ama neden kaçıyor neden beni görmek istemiyor? Ben onu bu kadar korkutacak ne yapmış olabilirim ki? Yoksa düşüncelerim tepkilerim mi korkuttu onu sanırım aynı şeyleri düşünemiyoruz. Aslında aşktan korkuyor bu kız evet anladım amacı insanı anlatmak olan iyilik ve sevgi sembolü o kadar çok insan kanıyla sulanmıştır ki insanların bu sembole tekrar ısınmaları zor olsa gerek. Şu güzel kıza sakinleşmesi için biraz melodiler söyleyeyim gitarımın tellerinden çıkan her nota beyin hücrelerinde sevgi titreşimleri uyandırsın, belki niyetimin kötü olmadığını anlar sadece iyilik, sevgi için burada olduğumu farkeder. İnanamıyorum, dünyanın en güzel kızı benim oldu. Biz sevgili olduk sevinçten çığlık atmak istiyorum ama bastırıyorum. Elleri ne kadar da yumuşacık ve sevgi dolu, iyi ki bu gezegene gelmişim sonunda ruh ikizimi sevgilimi buldum. Bu kızı kaybedersem yaşabilir miyim bilemiyorum. Bizi sadece ölüm ayırabilir, kendine gel böyle kötü şeyler düşünme güzel bir aşk yaşıyorsun Emre. Kendimde de kızmıyor değilim onca güzel düşünce varken niye ölüm. Aslında neden olmasın ki ölüm kadar güzel bir kız birlikte ölmek sonsuzluk. Saçmalık unut bunları.